Föreläsning: Back on Track

       2011-11-24 21:51:00
Idag var jag iväg på föreläsning igen. Denna gången var det Back on Track. Trodde jag först skulle missa den eftersom sökträningen skulle börja vid kl. 17.00. Vi flyttade fram allt så vi blev klara vid fem istället. Berättar mer om sökträningen imorgon.

Visste redan att Back on Track var bra för leder och muskler men oftast får man sådan information ifrån människor som inte är helt insatta i produkten. Därför känner jag att det är viktigt att man går på föreläsningar om förebyggande och rehab produkter om man har möjlighet. Själv har jag redan ett Redog och tycker att det är ett bra träcke det med. Det sitter väldigt bra på kroppen och håller muskler varma, men skillnaden är att BoT återanvänder värmen som kroppen sänder ut för att sedan omvandla det till infrarödvärme som går in i leder och muskler. Av denna anledning så köpte jag ett BoT idag. Dessutom så tänkte jag se fall några i min familj vill ha BoT produkter fast för den humana sidan. Eftersom mina morföräldrar lider av dålig blodcirkulation och vi har letat ferbrilt efter produkter som värmer, men aldrig hittat något, så tänkte jag rekommendera detta. Dessutom så lider mamma och pappa av olika problem och därför så tänkte jag se fall de behöver nått också. Själv ska jag önska mig en fleece-tröja eftersom jag har mina ryggproblem så tänkte jag se fall det hjälper nu i vinter.

Täcket jag köpte till Angel satt väl inte helt perfekt men tror att den mindre storleken hade varit för kort. Angel är inte direkt det största fan:et av att ha på sig täcken eller reflexer men hon får stå ut. Får väl se om det kommer en riktig vargavinter och låta henne gå en promenad utan täcke så hon får frysa lite. Funkade i alla fall på mammas hund när hon vägrade gå utanför dörren med ett täcke på sig. Nu älskar hon täcken på vintern!

Tänkte lägga upp lite bilder efter helgens sökträning på täcket. Nu hoppas vi på fint väder så att vi människor inte fryser ihjäl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback